Uni-of-Maryland_800x500.jpg  

Zaistite kvalitné akademické prostredie v každom čase.

Stála dostupnosť utierok na ruky na zaistenie správnej hygieny rúk pomáha vytvárať pozitívnu skúsenosť z toalety a umyvárne a dokazuje záväzok školy voči zdraviu študentov a fakulty ako celku. Tork PeakServe zaisťuje neustálu dostupnosť utierok na ruky, čím zabezpečuje správnu hygienu rúk, čo vedie k nižšiemu riziku krížovej kontaminácie a neprítomnosti na vyučovaní. Pozrite si, ako pomáha Tork PeakServe s dosť komplexnou správou budov v areáli na Univerzite v Marylande, ktorý pozostáva z 96 akademických budov a 13 atletických stredísk.


Tork PeakServe píše novú kapitolu v správe budov

Pri viac ako 55 hektároch priestoru na upratovanie, do ktorých patrí 96 akademických budov a 13 atletických stredísk, musí tím správy budov Univerzity v Marylande v College Park, zvládnuť nemalú úlohu každý deň. Univerzita bola založená v roku 1856, počas rokov sa rozrastala a dnes je domovom pre 41 000 študentov a skoro 5 000 fakúlt. Budovy musia byť v dokonalom stave, aby spĺňali požiadavky stále sa rozrastajúceho areálu. Sú domovom športových tímov Maryland Terrapins, ktoré sú aktívne na 13 atletických strediskách, na ktorých sa usporadúva mnoho športových udalostí a spĺňajú všetky atletické potreby internátu. Vzhľadom na rôznorodosť budov aj požiadaviek hľadal tím Univerzity v Marylande systém, ktorý by zlepšil efektivitu a zároveň poskytol riešenie, ktoré by bolo vhodné pre všetky typy budov, od akademických až po futbalový štadión. Pomocou Tork PeakServe® boli schopní zlepšiť čistotu svojich toaliet a umyvární a znížiť pomer služieb poskytnutých personálom.


Menej kontrol, menej problémov

Počas domáceho futbalového zápasu Terrapins môže Univerzita privítať až 54 tisíc návštevníkov, čím vzniká vysoká záťaž pre toalety a umyvárne. Manažér priestorov pre atletické športy Thomas Saunders sa zdôveril, že pred využívaním Tork PeakServe sa upratovacie tímy potýkali s množstvom problémov, kým dosiali, aby bola skúsenosť hostí s toaletami a umyvárňami pozitívna. „Pred každým zápasom sme sa museli pri každom zásobníku rozhodnúť, či riskneme, že sa nám utierky minú, alebo vymeníme len čiastočne minuté kotúče za nové, čo pre nás znamenalo vyššie náklady aj odpad. Ak sa zásobníky vyprázdnili počas zápasu, hostia boli nervózni, keďže pred toaletami sa tvorili rady a čas na nich strávený sa predlžoval,“ povedal Saunders. 


Tork PeakServe pomohol tímu znížiť celkový objem odpadu bez toho, aby sa znížila kvalita skúseností hostí. Naopak, skúsenosti hostí sa zlepšili tým, že sa znížilo množstvo prípadov minutých utierok vďaka tomu, že personál mohol doplniť zásobník pred udalosťou bez toho, aby z neho musel vyhodiť akýkoľvek produkt. „Možnosť kedykoľvek doplniť zásobník znamená pre môj tím aj pre mňa skutočnú výhru, vďaka tomu sú naše obavy o nedostatok zásob počas akcie oveľa menšie,“ povedal Saunders.


Pozitívny výsledok pre personál

„Jednou z najväčších prekážok pri akejkoľvek veľkej zmene v oblasti toaliet a umyvární je dosiahnuť podporu upratovacieho personálu, ktorý bude s daným produktom pracovať každý deň,“ zveril sa Saunders. Keďže v upratovacom tíme máme 165 ľudí, najdôležitejšou úlohou bolo zvládnuť prechod na nový systém a nájsť taký, ktorý by bol vyhovujúci pre celý tím. Bob Pils, námestník riaditeľa pre správu budov, uviedol, že Tork PeakServe bol upratovacím personálom srdečne prijatý vďaka jednoduchosti jeho použitia. „Pri práci s Tork PeakServe sa mu nikto z nášho upratovacieho personálu nebránil. Tím zistil, že v rámci pochôdzok po budovách dokážu omnoho jednoduchšie odniesť omnoho viac náplní a pri upratovaní podlahy sa oveľa menej zohýnajú, keďže PeakServe nepadá na podlahu,“ povedal Pils. Navyše, vďaka menšiemu počtu pohyblivých častí a možných problémov nám upratovací tím hlásil viditeľné ušetrenie času, vďaka čomu sa mohli sústrediť na ostatné úlohy.


„Naším cieľom je zabezpečiť, aby mal každý študent, člen fakulty či návštevník čo najpozitívnejšiu skúsenosť s areálom a toalety a umyvárne sú jeho súčasťou. Tork PeakServe nám umožnil zlepšiť túto skúsenosť a zároveň znížiť naše obavy z mintia utierok, nedostatočnej čistoty a množstva iných problémov, ktorým čelíme pri zásobníkoch na utierky,“ povedal Pils. „Pre náš upratovací personál je to pozitívny krok správnym smerom.“