Tork 50 rokov

História značky Tork – impozantná história inovácií

Od založenia značky Tork v roku 1968 sme boli v popredí inovácií. Dnes ponúkame systémy, ako sú Tork bezdutinkový hygienický papier do kúpeľne, ktorý znižuje odpad z obalov až o 98 %, a Tork Xpressnap®, ktorý znižuje spotrebu servítok najmenej o 25 %. Na mnohých trhoch ponúkame aj riešenia so špičkovou technológiou, ako je Tork EasyCube®, najlepšie riešenie na upratovanie na základe získaných údajov na trhu na celom svete, a asistujeme našim partnerom pri recyklácii a cirkularite pomocou iniciatívy uzatvorenia cyklu recykláciou nazvanou Tork PaperCircle®.

Od celosvetového lídra k tvorcovi trhu

Ako uznávaná celosvetová značka aj naďalej posilňujeme našu ponuku jedinečnými inováciami a zvyšujeme náš príspevok k udržateľnej spoločnosti. Nižšie nájdete výber produktov uvedených na trh a aktivít z celej našej histórie.
 
From global.png 
 
2018
V roku 2018 sme oslávili 50-te výročie! V úzkom spojení s našimi zákazníkmi sme rástli až do pozície celosvetového lídra v oblasti profesionálnej hygieny. Teraz sme pripravení formovať budúcnosť profesionálnej hygieny.
 
2017
Predstavenie Tork PeakServe®. Prvá veľká inovácia za desaťročia na trhu v oblasti sušenia rúk umožnila lepšiu plynulosť prevádzky na toaletách vo vysokofrekventovaných zariadeniach. 
 
 
Predstavenie Tork PaperCircle® Prvá služba na svete na recykláciu použitých papierových utierok na ruky.
 
 
2014
Predstavenie Tork EasyCube® Prepojené zásobníky oznámia upratovaciemu personálu a manažérom zariadení, čo je potrebné urobiť, kedy aj kde – čo zmenilo logiku upratovania.
Zistite viac o Tork EasyCube
 
 
2010
Predstavenie línie zásobníkov Tork Performance. Prvá navrhnutá ponuka zásobníkov na papierové utierky a čistiace utierky pomáha personálu udržať profesionálnu a organizovanú prevádzku.
 
2009
Predstavenie Tork Easy Handling® Ergonomický baliaci systém zjednodušuje otváranie, prepravu a likvidáciu, a stanovuje nový priemyselný štandard.
 
2000.png 
 

Kompletná ponuka pre každé odvetvie

Stanovujeme vyššie štandardy pre naše zásobníky tým, že pridávame nové funkcie, a neustále rastieme na globálnych trhoch. Toto je desaťročie, v ktorom sme sa skutočne stali celosvetovým lídrom.
 
2007
Predstavenie línie zásobníkov Tork Performance Prvá navrhnutá ponuka zásobníkov na papierové utierky a čistiace utierky pomáha personálu udržať profesionálnu a organizovanú prevádzku.
 
2003
Predstavenie systému Tork Xpressnap® v Severnej Amerike. Prináša veľkú zmenu pre konvenčné dávkovanie servítok, pretože garantuje zníženie spotreby o 25 %.
 
2002
Predstavenie QuickDry S technológiou TAD (sušenie prúdením horúceho vzduchu) si zákazníci sušia ruky rýchlejšie s jemnejším produktom. 
 
1990.png 

Budovanie vedúcej značky

Staviame na svojej pozícii vedúcej značky tým, že rozširujeme našu ponuku a pridávame inovácie, ktoré stanovujú nový štandard pre profesionálnu hygienu.
 
1995
Spoločnosť Mölnlycke získala PWA a vďaka tomu prichádzajú štyri značky: Apura, Hotel Exclusive, MAP a Amandi. Je rozhodnuté, že značka Tork bude vedúcou značkou v oblasti profesionálnej hygieny.
 
1993
Predstavenie línie kovových zásobníkov, ktoré spĺňajú potreby najnáročnejšieho prostredia.
 
1992
Značka Tork je jedným z prvých výrobcov hygienického papiera, ktorý začal s hodnotením životného cyklu v procese R&D.
 
1995
Predstavenie línie zásobníkov Box 90 navrhnutej slávnym automobilovým návrhárom Giorgettom Giugiarom.
 
1980.png 

Systémy, ktoré sú dôležité.

S novými riešeniami vstupujeme do nových oblastí a na nové trhy po celom svete. 
 
1987
S novými riešeniami vstupujeme do nových oblastí a na nové trhy po celom svete. 
 
1986
Spoločnosť Mölnlycke kúpila spracovateľský závod Edet Bruk a prvýkrát v oblasti profesionálnej hygieny začala na jednorazové produkty používať recyklovaný papier.
 
1980
Značka Tork vstúpila na americký trh a tvárou kampane sa stal švédsky boxer v ťažkej váhe Ingemar „Ingo“ Johansson, aby zvýšil povedomie o značke.
 
80. roky 20. storočia
Predstavenie línie zásobníkov Box 80. Kompletná ponuka zásobníkov v rôznych farebných schémach je prvá na trhu. Zásobník je vyrobený z priesvitného plastu, čo pomáha zákazníkom dopĺňať ich, keď je to potrebné.
 
1979
Značka Tork vstupuje do odvetvia toaliet a umyvární s kompletným systémom mydiel: zásobník S-Box a ponuka mydiel pre rôzne potreby, ako je „extra jemné“, „pre náročnú prevádzku“ a „vlasy & telo“.
 
1970.png 
 

Dejiny plné inovácií

Príbeh značky Tork začal v roku 1968 vytvorením utierky All-Tork. „Torka“ vo švédštine znamená „sušiť“ alebo „utierať“. 
 
1975
Skupina SCA kúpila Mölnlycke, ale ponechala si meno Mölnlycke a začala spolupracovať na technikách produkcie, R&D a získavaní vlákien.
 
1973
Predstavenie zásobníka M-Box založeného na bezdutinkovom systéme so stredovým odvíjaním. Stal sa najpoužívanejším zásobníkom v profesionálnej hygiene na niekoľko desaťročí.
 
1968
Utierka All-Tork bola predstavená ako prvá jednorazová utierka navrhnutá ako náhrada handier. Tu sa začína naša cesta inovácií, ktoré budú nastavovať nové štandardy na trhu v oblasti profesionálnej hygieny znova a znova.