Šírenie presvedčenia MOD – záväzku podnikať tým správnym spôsobom.

MOD Pizza je jedným z najrýchlejšie rozrastajúcich sa reťazcov neformálnych reštaurácií s rýchlou obsluhou podávajúcich pizzu v USA. Má viac ako 150 prevádzok v USA a v Spojenom kráľovstve a ďalších 100 čaká na realizáciu. Spoločnosť bola založená v Seattli, WA, kde má aj svoje sídlo. MOD Pizza predstavuje platformu s heslom „robme to správne“ s orientáciou na svojich zamestnancov, zapájanie sa do komunitného života aj na starostlivosť o životné prostredie. Myšlienka je jednoduchá – starajte sa o svojich zamestnancov a zákazníkov a podnikanie sa postará samé o seba. Spoločnosť MOD Pizza to nazýva aj takto: „Šírenie presvedčenia MOD.“ Spoločnosť Tork vystupuje ako zanietený a hodnotný partner spoločnosti MOD, a to v mnohých smeroch – od starostlivosti o maličkosti až po poskytovanie inovačných riešení špecifických pre podnikateľské zámery MOD. Ako hovorí Dana Grueber, hlavná manažérka zákazníkov spoločnosti Tork pre jednotlivé krajiny: „Chceme mať istotu, že naše inovácie spĺňajú ich reálne potreby a nie potreby, o ktorých si my myslíme, že sú reálne.“ 
 
Napríklad riešenie Tork Xpressnap Ad-a-Glance s marketingovým nástrojom typu „urob si sám“ naozaj pomohlo spoločnosti MOD Pizza vyrozprávať jej príbeh – jej vlastným MOD spôsobom.
 
Keith Karas, viceprezident pre dodávateľský reťaz v spoločnosti MOD Pizza vysvetľuje: „Pre nás je veľmi dôležité, aby produkty, s ktorými pracujeme, boli recyklovateľné a kompostovateľné. Spoločnosť Tork neustále inovuje, vďaka čomu máme produkty, ktoré potrebujeme v našich prevádzkach. Chceme ľudí oboznamovať s našimi hodnotami, ponukami, benefičnými akciami, ako aj so všetkým, čo robíme pre komunitu. Zásobník Ad-a-Glance nám umožňuje šíriť tieto informácie nevtieravým spôsobom. Nečudo, že „šírenie presvedčenia MOD“ sa stalo mantrou celej značky.
 
Spoločnosť MOD Pizza sa živo zaujíma o dianie v okolitej komunite vďaka tomu, že preberá vedenie v rôznych miestnych iniciatívach zameraných na udržateľnosť a charitu. Napríklad, vždy v novembri venuje jeden týždeň šíreniu presvedčenia MOD. Vtedy všetky prevádzky MOD venujú 1 dolár za každú predanú pizzu MOD svojmu miestnemu charitatívnemu partnerovi. Len minulý rok vyzbierali takto viac ako 364 275 dolárov pre charitu s názvom Generosity Feeds a pomohli tak bojovať proti hladovaniu detí v USA. Iniciatíva, do ktorej sa zapojilo 279 prevádzok v 26 štátoch USA, 5 000 podporovateľov MOD (alebo tzv. „tímových hráčov MOD“) a množstvo zákazníkov, je len jedným z príkladov, ako MOD pracuje na „šírení presvedčenia MOD“ za dverami svojich reštaurácií. 
 
Značka Tork je hrdá na to, že stojí pri zrode takýchto iniciatív. Tork Xpressnap Ad-a-Glance je dokonalý spôsob toho, ako zapájať zákazníkov a informovať ich o povedomí značky bez toho, aby dochádzalo k narušovaniu zásad udržateľnosti. Tork Xpressnap Ad-a-Glance môže napríklad obsahovať odkazy týkajúce sa charitatívnych akcií, ako je „Darujte zo srdca (Fundraise Your Heart Out)“, ktoré inšpirujú zákazníkov zapájať sa do aktuálnych aktivít pizzerie MOD v komunite. Pomocou nového marketingového nástroja typu „urob si sám“ môže MOD vytvárať vlastné panely Ad-a-Glance online a zdieľať rovnaké propagačné odkazy z reštaurácií aj na sociálnych sieťach pre jednoduchý marketing. Takto môžu zákazníci navštíviť Facebookovú stránku MOD pre udalosti s názvom „Darujte zo srdca (Fundraise Your Heart Out)“ a získať viac informácií. 
 
Zásobníky Tork Xpressnap sa jednoducho dopĺňajú a poskytujú hygienické dávkovanie po jednom útržku, čo zlepšuje celkovú atmosféru v každej reštaurácii. Za spoločnosť MOD sa vyjadril Chris Bober, oblastný manažér pre Seattle South, MOD Pizza: „Ako hosť prichádzajúci do našej reštaurácie nerozmýšľate o servítkach do momentu, keď je zásobník na servítky prázdny. A vďaka tomu je to pre nás jednoduchšie, pretože to nie je vec, o ktorej rozmýšľate v prevádzke, ale chcete, aby sa diala automaticky.“
  
A čo „šírenie presvedčenia MOD“ v 150 prevádzkach a počty? 
 
 „Potrebujeme partnera, ktorý s nami bude držať krok nie len v USA, ale aj celosvetovo,“ hovorí Keith. „Spoločnosť Tork má silu na to, aby to dokázala.“  
 
  • Naštartujte svoje podnikanie.  Začnite s AD-a-Glance tu.

„Potrebujeme partnera, ktorý s nami bude držať krok nie len v USA, ale aj celosvetovo,“ hovorí Keith. „Spoločnosť Tork má silu na to, aby to dokázala.“

Keith Karas

Viceprezident pre dodávateľský reťazec v spoločnosti MOD Pizza