Kancelária, ako ju poznáme, sa mení. Nové kancelárske priestory vytvárajú nové požiadavky na hygienu.
Kancelárske priestory sa menia z uzavretých miestností na priestory s aktívnym pracovným prístupom a na otvorený pracovný priestor. Štúdia uskutočnená v roku 2013 ukázala, že približne 35 % zamestnancov v kanceláriách spoločne používa jeden stôl a/alebo vybavenie so známymi, ale aj neznámymi osobami. Až 60 % z nich vyjadruje znepokojenie nad situáciou týkajúcou sa hygienických podmienok v práci.* To vytvára nové požiadavky na hygienu. Od zamestnancov sa vyžaduje viac osobnej zodpovednosti, napríklad používanie dezinfekcie alebo čistenie pracovného priestoru. Majú vaši zamestnanci prístup k tomu, čo potrebujú, aby tak mohli urobiť?
* Zdroj: SCA - Buzzback Office Hygiene Research conducted 2013 in Germany, France, UK and USA (SCA – Buzzback hygiena v kancelárii, výskum uskutočnený v roku 2013 v Nemecku, Francúzsku, Spojenom kráľovstve a v USA).