HolidayInnVilnius - Rectangle.tif

Pozornosť každému hosťovi - každý deň

Hotel Holiday Inn vo Vilniuse funguje už jedenásť rokov a obchod prekvitá. A za úspechom a rastom obchodu nájdete odvážne myslenie a ambíciu skutočne vidieť každého hosťa každý deň.

Geert Snaet, regionálny riaditeľ pre pobaltské štáty, má na starosti štvorhviezdičkový hotel Holiday Inn v litovskom Vilniuse už päť rokov. Vďaka jeho umiestneniu v strede mesta v obchodnej štvrti a ľahkému prístupu pre cestujúcich prichádzajúcich autom má hotel stály prísun firemných zákazníkov, hostí z okolitých miestnych pobočiek zahraničných firiem. To však predstavuje len hotelovú realitu od pondelka do piatku. Cez víkendy a počas letnej sezóny sa objaví nový balík výziev.
„Áno, dobre, cez víkendy a počas 3 až 4 letných mesiacoch sa snažíme prispôsobiť sa a stať sa hotelom zameraným na voľný čas. Znamená to zabezpečiť stravovanie pre obvyklých turistov zo strednej Európy, severských krajín a Ázie. V posledných dvoch rokoch sme zaznamenali nárast rekreačných turistických hostí, čo je samozrejme veľmi pozitívne,“ hovorí Geert Snaet.
 
Štýl a typ hostí sa môže líšiť. V hoteli Holiday Inn sa však bez ohľadu na akékoľvek okolnosti nemení to, ako by sa hostia mali cítiť.
„To, ako sa zamestnanci správajú k hosťom, je najdôležitejšia vec. Ak chceme dosiahnuť, aby sa niekto cítil vítaný, aby sa cítil ako doma, vždy ideme do extrémov a ku každému sa správame s individuálnym a starostlivým postojom. Vystresovaný podnikateľ sa nikdy nevráti do hotela, kde jedinou interakciou a ľudským kontaktom, s akým sa stretne, je, keď ho niekto požiada o kreditnú kartu. Našich hostí vždy vnímame, pýtame sa na ich pocity a to, či sa dobre vyspali. Našou snahou je správať sa takto každý deň a ku každému hosťovi.“
 
Význam postoja je prvoradý. Geert Snaet s cieľom rozšíriť schopnosti svojich zamestnancov zaviedol rozsiahle školiace programy a zabezpečil, aby sa zamestnanci zúčastňovali kurzov. Správny spôsob, ako robiť veci, je zmapovaný písomne.
„Chceme, aby boli naši zamestnanci úprimní, spravodliví, mali vysokú úroveň dôvernosti a správali sa ku každému rovnako. Dávam svojim zamestnancom právomoc a umožňujem im robiť vlastné rozhodnutia, založené na tejto filozofii a doteraz bol výsledok vynikajúci, pričom naše podnikanie rástlo.“
 
Okrem osobného prístupu k hotelovým hosťom je aj celkový vzhľad hotela, aspekt dizajnu niečo, čo viedlo k rastúcemu počtu pozitívnych komentárov na cestovateľských lokalitách, ako je napríklad TripAdvisor. A voľba značky Tork ako dodávateľa sadne ako uliata. „Práve sme dokončili veľkú rekonštrukcia hotela a kľúčovým pre nás boli toalety a umyvárne. Vieme, aké dôležité sú pre celkový dojem z hotela. Architekt vybral značku Tork, pretože sme zistili, že dizajn a funkčnosť výrobkov sa perfektne hodia na dosiahnutie pocitu, ktorý chceme sprostredkovať pre našich hostí. O celom usporiadaní toaliet a umyvární bolo rozhodnuté rýchlo a čo najjednoduchšie a s výsledkom sme veľmi spokojní.“
 
Tvrdili ste, že sa snažíte robiť veci odlišne v porovnaní s inými hotelmi v tejto oblasti, že ste použili odlišný spôsob myslenia. V čom to bude zrejmé pre vašich hostí?
„Nuž, vždy sa snažíme robiť veci po svojom. Ako príklad sme kúpili jednu z kráv z umeleckého projektu CowParade a dali sme ju do našej vstupnej haly, čo malo za následok veľa pozitívnych komentárov. Namiesto veľkonočných vajec vo vstupnej hale sme sa rozhodli pre živé veľkonočné zajačiky... Ale opäť, hlavné zameranie, hlavný dôvod, prečo sa ľudia k nám vracali, je, že vidíme každého, nikdy nezabudneme na uznanie a dávame pozor na každého hosťa.“

Našich hostí vždy vnímame, pýtame sa na ich pocity a to, či sa dobre vyspali. Našou snahou je správať sa takto každý deň a ku každému hosťovi.

Geert Snaet

Regionálny riaditeľ pre pobaltské štáty